طرز تهیه مرغ سوخاری رژیمی بدون روغن • تصویر از مجله زندگی


پختن آن مرغ سرخ شده رژیمی از روغن استفاده نمی شود و جوجه ها در فر سرخ شده و تفت داده می شوند. در بخش درس آشپزی با دستور پخت این فیله مرغ سوخاری خوشمزه همراه ما باشید.

تفاوت این جوجه های سرخ شده رژیمی با سایر دستورهای آشپزی این است که در پخت آنها از روغن استفاده نمی شود. در عوض شما فیله سرخ شده تو فر میذاری

مواد لازم برای تهیه مرغ سوخاری رژیمی

سینه مرغ بدون استخوان 4 اتاق
آرد سوخاری 2 فنجان
آرد ساده 1 فنجان
تخم مرغ همزده 5 تکه
نمک 1 قاشق چای خوری
پودر سیر ½ قاشق چای خوری
پودر پیاز ½ قاشق چای خوری
فلفل قرمز ½ قاشق چای خوری
ریحان خشک شده ½ قاشق چای خوری
آویشن ½ قاشق چای خوری
فلفل ½ قاشق چای خوری
آماده سازی:
زمان پخت و پز:
کل زمان پخت:

طرز تهیه فیله مرغ سرخ شده رژیمی بدون روغن

1- فر را با دمای 190 درجه سانتیگراد روشن کنید.

2- ابتدا سینه های مرغ را از وسط نصف کرده و سپس به صورت نوارهای نازک برش دهید.

3- آرد سوخاری و بقیه ادویه های ذکر شده در مواد لازم را با هم مخلوط کنید.

۴- نوارهای نازک مرغ را ابتدا در آرد سفید و سپس تخم مرغ و در آخر در آرد سوخاری بغلتانید.

5- یک لایه فویل آلومینیومی روغنی در سینی فر قرار دهید.

6- مرغ های سرخ شده را داخل فر بگذارید و به مدت 20 دقیقه در فر قرار دهید تا کاملا طلایی و برشته شوند.

7- در نیمه پخت مرغ ها را برگردانید تا هر دو طرف یکدست سرخ شوند.

طرز تهیه مرغ سوخاری رژیمی بدون روغن



مجله ازدواج