در کلاس های آنلاین و کنکور ریاضی دهم و یازدهم، نام های مرتبط با آموزش الکترونیکی مانند آموزش الکترونیکی، آموزش از راه دور، آموزش دیجیتال، آموزش موبایلی و دوره های آنلاین عمیق آنلاین روند یادگیری از طریق اینترنت را نشان داد. با این حال، با وجود ارتقای فعال دولت ها، هنوز محدودیت های زیادی برای محیط آموزشی آنلاین از منظر آموزش و یادگیری وجود دارد، مانند پشتیبانی سیستم اداری، شبکه سازی. پهنای باند و تمایل معلمان به ضبط مطالب آموزشی آنلاین.
AT دهمین دوره آنلاین ریاضی در بسیاری از کشورها، مدارس و دانشگاهها، کالجها و مدارس ابتدایی استراتژیهای آموزش آنلاین را در طول همهگیری اتخاذ کردهاند. در نتیجه، معلمان و دانش آموزان مجبور شده اند به سرعت روش های تدریس خود را تغییر دهند، خواه تجربه و آمادگی در تدریس آنلاین داشته باشند یا نداشته باشند. با توجه به این وضعیت ترم مناسبی در رشته دانشگاهی پدید آمده و آموزش از راه دور اضطراری در کلاس ریاضی و کنکور آنلاین دهم و یازدهم صورت گرفته است.
1) در بهترین درس آنلاین ریاضی پایه دهم و یازدهم و کنکور، رابطه بین طراحی آموزشی آنلاین و یادگیری دانش آموز اهمیت دارد
اگرچه سالهاست که آموزش آنلاین تشویق شده است، همهگیری ویروس کرونا آن را در مقیاس گسترده ترویج داده است. در طول همه گیری کرونا و حتی پس از آن، دانش آموزان در تمام سطوح (دانشگاه، دبیرستان و ابتدایی) قادر به حضور در مدرسه نبودند. برای محافظت از یادگیری دانش آموزان، اکثر مدارس آموزش آنلاین را پذیرفته اند. .
4) در کلاس های آنلاین و کنکور ریاضی دهم و یازدهم، شرکت با کیفیت بالا برای بهبود وسعت و عمق یادگیری دانش آموزان مهم است.
با وجود خدمات خوب کلاس های آنلاین ریاضی دهم و یازدهم و کنکور، بسیاری از کشورها انواع فعالیت های حضوری از جمله آموزش حضوری را به حالت تعلیق درآورده اند. همهگیری کرونا تغییرات زیادی را در بیشتر زمینههای زندگی مجبور کرده است تا با پیامدهای اقدامات کنترل همهگیر مقابله کنند و بخش آموزش نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.
5) در دوره دهم و یازدهم ریاضی آنلاین و کنکور، برنامه های اضطراری برای مقابله با اتفاقات غیرمنتظره در بسترهای آموزشی آنلاین اهمیت دارد.
در پاسخ به کرونا، در دهمین دوره آنلاین ریاضی و یازدهم و کنکور در همه سطوح نیاز به تغییر فوری به سمت آموزش آنلاین دارند که می تواند هم فرصت و هم چالش باشد. بنابراین، مطالعاتی برای بحث آموزش از راه دور اضطراری در طول همهگیری کرونا انجام شده است. .
تفاوت های انضباطی در درس ریاضی و کنکور آنلاین دهم و یازدهم باید لحاظ شود. برپایی کارگاه های شتابزده برای رفع خلأهای مهارتی معلمان، اگرچه اقدامی ضروری است، نمی تواند جایگزین نیاز به آموزش مداوم در زمینه های آموزشی و فنی شود. مدرسان کلاس ریاضی آنلاین دهم و یازدهم و کنکور پدیدههایی مانند انقلاب زوم، سطح قابل توجهی از یادگیری تعاملی آنلاین، نوآوری برای اصلاحات آموزشی غیرارادی، ایجاد مهارتها و خودیاری تحصیلی، چالشهای فناوری و ناامنی آموزشی را کشف کردند. در پکن، زمانی که این بیماری همهگیر باعث شد مردم از تحصیل باز بمانند، محققان دانشگاه پکن پنج استراتژی آموزشی خاص زیر را برای آموزش آنلاین ریاضی کلاس دهم و یازدهم و آزمون ورودی همهگیر پیشنهاد کردند:
علاوه بر مطالعات فوق در مورد آموزش عمومی، مطالعات دیگری نیز برای بررسی نظرات دانش آموزان از آموزش از راه دور و شرکت در کلاس های آنلاین ریاضی در پایه های دهم و یازدهم و در کنکور اضطراری انجام شده است. زمانی که دانشآموزان به دلیل بیماری همهگیر نمیتوانستند به مدرسه بروند، از یادگیری آنلاین به اندازه حضوری لذت نمیبرند. بنابراین، مدیریت مدارس و معلمان باید اقدامات لازم را برای بهبود محیط های یادگیری آنلاین انجام دهند. بر اساس نظرسنجی از 79 دانش آموز در کلاس های آنلاین ریاضی دهم و یازدهم و کنکور، آنها معتقد بودند که کلاس آنلاین روش های عادی خود را تغییر داده است، شرکت در کلاس های ریاضی دهم و یازدهم به صورت آنلاین و کنکور باعث صرفه جویی زیادی در زمان شده است. و به دست آوردن مواد آموزش برای آنها آسان می شود. موانع اصلی یادگیری تعداد شرکت کنندگان و نقص فنی در مکالمه کلاسی بود، اما انقلاب بزرگ آموزش آنلاین پیامدهای مثبت و منفی بسیاری داشته است و تحقیقات کارشناسی در این زمینه ادامه دارد.