صدور کارت بلیط الکترونیک تهران برای دانش آموزان مستلزم این است که این افراد بین 10 تا 18 سال سن داشته باشند.
برای دریافت کارت وضعیت چه مدارکی لازم است؟
بر اساس اطلاعیه سازمان فاوا، ثبت نام کارت بلیط الکترونیک تهران برای:
- بزرگان (کارت کرامت)
- دانش آموزان
- اقشار ویژه شامل شهدا، معلولان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و نجات و همچنین سازمان بهزیستی استان تهران در نظر گرفته شده است.
- طبق دستورالعمل ثبت نام، متقاضیان باید ساکن تهران باشند.
کارت بلیط کرامت خود را شارژ کنید و دریافت کنید
لازم به ذکر است در حال حاضر ثبت نام بلیت کارت الکترونیکی تهران در دفاتر انجام می شود و متقاضیان برای بارگیری یا دریافت کارت به ایستگاه های مترو امام خمینی (ره)، تئاتر شهر یا صادقیه نیاز دارند. هر فرد تنها با ارائه مدارک می تواند بلیت کارت الکترونیکی تهیه کند.
ضمناً بر اساس دستورالعمل ثبت نام اقشار خاص ایثارگران، علاوه بر متقاضی، از همسر و فرزندان نیز برای دریافت کارت بلیط الکترونیک تهران ثبت نام می شود.
ثبت نام برای دریافت کارت ویژه کلاس و منزلت از 3 خرداد ماه در دفاتر خدمات الکترونیک تهران آغاز می شود.
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، سازمان فاوا در یک دوره آموزشی کار در سامانه سامانه مدیریت کارت بلیط تهران را به کارشناسان دفاتر خدمات الکترونیک مناطق 22 گانه فرا گرفت. از تهران
برای تهیه کارت بلیط افتخاری به کجا مراجعه کنم؟
بر اساس این گزارش، با توجه به امکان دسترسی کارشناسان به سامانه، شهروندان می توانند از 24 خردادماه برای دریافت کارت بلیت کرامت و کارت بلیت کلاس ویژه به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران مراجعه کنند.
چه کسی می تواند کارت بلیط اعتباری دریافت کند؟
افراد بالای 65 سال متقاضی کارت بلیط الکترونیک تهران می توانند با ارائه مدارک به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نسبت به دریافت کارت منزلت اقدام کنند.
متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی شامل عکس، کارت ملی و شناسنامه شامل شناسنامه، کارت جانبازی، کارت از کار افتادگی، بنیاد شهید، کارت دانشجویی، کارت دانشجویی، کارت رفاه و مدارک از کمیته امداد اقدام کنند.