از تبلیغات هدفمند رایگان استفاده کنید
فروش مصالح و ادوات ساختمانی صنعت بسیار بزرگی است که در کشورهای مختلف دنیا به روش های مختلف اما با هدف مشترک انجام می شود. امروزه با پیشرفت های زیادی که در این صنعت و دنیای اینترنت شاهد هستیم، افراد زیادی به دیجیتال مارکتینگ یا فروش و بازاریابی در اینترنت و وب سایت های مختلف ممکن روی آورده اند. درج آگهی مصالح ساختمانی فعال هستند. در حالی که دیگران هنوز به روش های قدیمی پایبند هستند. برای اینکه بدانید بهترین روش فروش ابزار و مصالح ساختمانی در دنیای امروز و در شرایط فعلی چیست، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
روش های افزایش فروش مصالح و ابزار ساختمانی
از آنجایی که این وب سایت فقط برای مصالح ساختمانی است، تنها افرادی را جذب می کند که به دنبال خرید این محصولات هستند و هدف دیگری جز خرید محصولات شما ندارند. این سایت دارای محتوای تخصصی از قبیل مقاله و فیلم است و هر روز بیشتر کاربران علاقه مند و مشتریان واقعی را به خود جذب می کند. در واقع می توان گفت که سایت «بی مصرف» فقط برای کسانی ساخته شده است که به دنبال شناخت بیشتر این صنعت هستند.
اگر به فکر روشی هستید تا با کمترین هزینه ممکن خود را از رقبا متمایز کنید و مشتریان جدیدی را جذب کنید و محصولات خود را در معرض دید افراد هدف قرار دهید، می توانید از لیست رایگان آگهی های سایت “بیسود” استفاده کنید.
نمایشگاه های تجاری یکی از بهترین مکان ها برای یافتن مشتریان جدید و تبدیل آنها به مشتریان تکراری است. معمولا افرادی به این رویدادها می آیند که کارشان مربوط به ابزار و مصالح ساختمانی است و یا مشتریان این صنعت هستند و به دنبال بهترین برندها هستند. با حضور در این نمایشگاه ها می توانید ثابت کنید که جزو این برندها و تولیدکنندگان برتر هستید و نام خود را در ذهن مردم جاودانه کنید.
در جاهای مختلف تبلیغ کنید
اکنون باید ببینید مشتری هدف شما کدام وب سایت ها را بیشتر دوست دارد محصولات شما را جستجو کند؟ سایت های عمومی یا سایت های تخصصی؟ هر کدام از این دو مزایا و معایبی دارند و می توانند تاثیر خاصی در فروش شما داشته باشند. به عنوان مثال، وب سایت های عمومی می توانند محصولات شما را به طیف وسیعی از مردم ارائه دهند. در حالی که سایت های تخصصی برای شما مشتریان واقعی پیدا می کنند و مطمئن باشید که اگر شخصی به این سایت تخصصی مراجعه کند قطعا برای خرید محصولات شما آمده است.
همکاری با پیمانکاران
یک وب سایت ایجاد کنید و اطلاعات دقیق و قابل درک در مورد انواع مصالح و ابزار ساختمانی را وارد کنید. حتی اگر در حال حاضر نمی توانید وب سایت خود را داشته باشید، از وب سایت های مرتبط استفاده کنید و سعی کنید با استفاده از آنها مشتری جذب کنید.
در نمایشگاه ها و رویدادهای مهم شرکت کنید
2. از فضاهای هدفمند و تخصصی برای کسب و کار خود و حوزه ابزار و مصالح ساختمانی استفاده کنید
خلاصه و نتیجه گیری
همچنین با وجود گسترش ساخت و ساز، تقاضا برای مواد اولیه افزایش یافته است. شاید این تقاضای زیاد باعث شود برخی از مردم این باور را داشته باشند که دیگر نیازی به تلاش برای فروش بیشتر و بازاریابی بهتر ندارند. اما برعکس. با افزایش تقاضا، افراد بیشتری وارد صنعت میشوند و شما باید با تلاشهای بیشتری برای فروش رقابت کنید.
امروزه صنعت ساختمان رونق بیشتری یافته و همچنان یکی از بزرگترین صنایع و سودآورترین بازارهای کشور به شمار می رود. به همین دلیل افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند باید هر روز اطلاعات خود را در مورد این صنعت افزایش دهند و سعی کنند مطالعه کنند مقالات مربوط به بخش ساخت و ساز در جریان باشید.
پیشنهاد ویژه برای افزایش فروش مصالح و ابزار ساختمانی
درست مانند درج آگهی، درج آگهی در مکان های مختلف می تواند فروش مصالح و ابزار ساختمانی را افزایش دهد. البته درج آگهی در هر جایی عملکرد مثبتی محسوب نمی شود و حتی ممکن است انرژی و سرمایه شما را هدر دهد. ممکن است جایی که در آن تبلیغ می کنید یک کانال یا وب سایت عمومی باشد و مشتریان هدف خود را در آنجا پیدا نکنید. بنابراین مهم است که در کدام پورتال آگهی را ثبت کنید. یکی از منابع رایگانی که می توانید به صورت رایگان و هدفمند از آن استفاده و ثبت آگهی کنید، سایت تخصصی فروش مصالح ساختمانی «بیسود» (bisood.com) است.
اولین قانون فروش هر چیزی در هر صنعتی این است که بدانید مشتری هدف شما چه کسی است. در چه مکان هایی بازدید می کند و در چه مکان هایی جستجو می کند انواع مصالح ساختمانی می شود شناخت صحیح مشتری هدف اصلی ترین و مهم ترین قانون برای فروش هر چیزی است.
1. درج آگهی کاملا رایگان است
بسیاری از افراد در حال حاضر ترجیح می دهند از فروشگاه های آنلاین مشاوره بگیرند و خرید کنند یا حتی بدون مراجعه به شما از قیمت تمام شده محصولات شما مطلع شوند و با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرند.
3. بدون نیاز به صرف هزینه برای ساخت وب سایت شخصی و استفاده از سایت تخصصی «بی فایده».
در دنیای امروز دیگر نمی توانید از فروشگاه محلی خود راضی باشید و باید بتوانید مناطق مختلف شهر یا کشور را پوشش دهید و فروش خود را افزایش دهید. برای این کار باید در شبکه های اجتماعی فعال باشید و سعی کنید از پیشرفته ترین وسایل ارتباطی با مشتریان خود استفاده کنید.
مشتریان هدف خود را بشناسید
بازاریابی و افزایش فروش محصولاتی مانند مصالح ساختمانی مهمترین دغدغه تولیدکنندگان و فعالان این صنعت است. بسیاری از افراد به دنبال پیشرفت و جستجوی مسیرهای جدید هستند و از این طریق می توانند از رقبای خود پیشی بگیرند و بازار ابزار و مصالح ساختمانی را تسخیر کنند.
4. همه کاربران این وب سایت دارای یک صفحه پروفایل اختصاصی هستند که اطلاعات تماس، عکس، توضیحات کسب و کار و تبلیغات خود را در آن قرار می دهند و می توانند لینک آن را به جای لینک سایت شخصی خود با دیگران به اشتراک بگذارند.
به روز باشد
در هر صنعتی که فکرش را بکنید از تبلیغات استفاده می شود. اگر مردم از شما خرید نکنند؛ باید مطمئن شوید که هیچ کس از کسب و کار شما اطلاعی ندارد. پس تبلیغات را نادیده نگیرید. مراقب باشید جایی که تبلیغ می کنید برجسته باشد و توسط افرادی که مخاطب هدف شما نیستند دیده شود.
درست است که برخی دوست دارند خانه خود را بسازند و به تمام مصالح ساختمانی و ابزار به کار رفته در آن توجه کنند. اما اکثر مردم ساخت و ساز خود را به طور کامل به پیمانکاران واگذار می کنند. حتی اگر این کار را نکنند، برای مشاوره به سراغ آن افراد می روند. بنابراین، پیمانکاران باید اولین گروهی باشند که با آنها تماس می گیرید. این خریداران مشتریان هدفمند، واقعی و بلندمدت شما هستند و می توانید برای فروش گسترده روی آنها حساب کنید.
برای خرده فروشان، هیچ چیز مهمتر از گرفتن بهترین نتایج با کمترین مقدار پول نیست. یکی از بهترین راهها برای کاهش هزینهها و فروش بیشتر، استفاده از تبلیغات رایگانی است که وبسایتهایی مانند «بیز سود» به شما ارائه میدهند. امکانات ارائه شده توسط “بساد” شامل موارد زیر است: