خدمات شما نباید محدود به شهری باشد که در آن فعالیت می کنید. شما آنلاین کار می کنید و باید خدمات خود را در سراسر ایران ارائه دهید. پنل پیامک به شما امکان ارسال پیامک بر اساس کد شهر، منطقه، منطقه و خطوط پیامکی را می دهد. این به شما امکان می دهد مشتریان جدیدی پیدا کنید و دامنه کسب و کار خود را گسترش دهید.
احراز هویت و امنیت کاربر
مشتریان شما زمان زیادی را به صورت آنلاین و روی دستگاه های تلفن همراه خود می گذرانند. بنابراین می توانید پیام خود را در زمان مناسب برای مشتریان خود ارسال کنید. با پنل اس ام اس می توانید رفتار مشتریان را تجزیه و تحلیل کنید و پیشنهادات جذابی به آنها ارائه دهید. کمپین های بازاریابی پیامکی شما اگر بر اساس داده های رفتار مشتری باشد موثرتر خواهند بود. برای پیاده سازی بازاریابی پیامکی، به یک ابزار حرفه ای نیاز دارید تا نیازهای ارسال پیامک شما را برآورده کند. متن بالا برگرفته از مجموعه مقالات آموزشی وبلاگ مدیانا است. در صورت تمایل به مطالعه سایر مقالات این سامانه پیامکی به سایت مراجعه نمایید سیستم مادیانا (Mediana.ir)دیدن.
بسیاری از وب سایت هایی که خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهند دارای پنل کاربری هستند. بنابراین استفاده از پنل پیامک در فرآیندهای تایید هویت و امنیت مشتری قابل استفاده است. با ارسال پیام های متنی احراز هویت، رمز عبور یا کدهای تأیید اعتبار برای مشتریان خود، می توانید اطلاعات آنها را ایمن نگه دارید.
خدمات پشتیبانی و مشاوره
اکنون بیش از هر زمان دیگری باید با تولید محصولات و خدمات با کیفیت به کاربران هدف خود در زمان مناسب دست یابید. با کانال های بازاریابی مختلف، مشاغل درگیر در بازاریابی دیجیتال به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در هزینه و اجرای کمپین های بازاریابی موثر هستند. در ضمن استفاده کنید پنل پیامک خدمات دیجیتال مارکتینگ می تواند تمام نیازهای بازاریابی آنلاین شما را برآورده کند.
مزایای سامانه پیامکی برای خدمات دیجیتال مارکتینگ
از طریق پنل پیامک می توانید برای مشتریان خود پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید. تخفیفها، کمپینهای تبلیغاتی فصلی، تخفیفهای ویژه رویدادها، پیشنهادات خدمات جدید و سایر پیامهای تبلیغاتی را میتوانید از طریق پیامک به تلفن همراه مشتریانتان ارسال کنید. به عنوان مثال شما تا پایان ماه 20 درصد تخفیف در خدمات سئو دریافت می کنید.
ارائه خدمات به تمامی شهرهای کشور
شرکت های فعال در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازمند راه حل های موثر برای ارتباط با مشتریان خود هستند. یکی از روش های مناسب برای ارتباط موثر با کاربران هدف استفاده از پنل پیامک است. مزایای استفاده از پنل پیامک برای خدمات دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:
پنل پیامک یک کانال بازاریابی عالی برای جذب و ایجاد مشتریان جدید است، زیرا نرخ باز شدن پیامک بالای 98 درصد است.
پیامک یک راه شخصی، سریع و قابل اعتماد برای برقراری ارتباط با مشتریان است. مشتریان همچنین ارتباط شخصی و یک به یک را دوست دارند.
پنل پیامک ویژگی های مختلفی مانند زمان بندی، زمان بندی و گزارش رفتار مشتری را ارائه می دهد. تمام این وظایف به صورت خودکار انجام می شود.
در مقایسه با بازاریابی سنتی (بیلبوردها، تبلیغات چاپی و غیره)، پیامک های پنل یک وسیله ارتباطی ارزان به حساب می آیند.
مشتریان می توانند پیامک های تبلیغاتی شما را در هر زمان و مکان با تلفن همراه خود بدون نیاز به اتصال به اینترنت دریافت کنند.
پیامک به سرعت خوانده می شود و مشتری در حداقل زمان نسبت به پیامک واکنش نشان می دهد.
اپلیکیشن پنل اس ام اس برای خدمات دیجیتال مارکتینگ
از دیگر کاربردهای پنل پیامک برای خدمات دیجیتال مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
با استفاده از پنل پیامک می توانید نظرسنجی و بازخورد مشتریان را جمع آوری کنید.
به لطف API، می توانید پنل پیامک را با سایر سیستم ها از جمله CRM ادغام کنید.
با ارسال پیامک های ویژه (تولد)، مسابقات، جوایز و غیره وفاداری مشتری را ایجاد کنید.
پنل پیامک برای تنظیم و اطلاع رسانی قرار ملاقات ها (جلسات) و یادآوری ها استفاده می شود.
نتیجه
بازاریابی پیامکی ابزاری قدرتمند برای استفاده در خدمات دیجیتال مارکتینگ است. در ادامه به برخی از کاربردهای اساسی پنل پیامک که شرکت های فعال در زمینه بازاریابی آنلاین انجام می دهند اشاره می کنیم.
تبلیغات و تخفیف های ویژه ارائه دهید
مشتریان اصلی خدمات بازاریابی آنلاین اغلب مشاغل دولتی، خصوصی و شخصی هستند. در واقع هر کسب و کار یا فردی که دارای وب سایت یا شبکه اجتماعی باشد می تواند از خدمات دیجیتال مارکتینگ بهره مند شود.
پنل اس ام اس می تواند به عنوان ابزاری موثر برای راهنمایی و پشتیبانی شبانه روزی مشتریان عمل کند، می توانید با راه اندازی قابلیت پاسخگویی خودکار برای پاسخ به سوالات زیر، از طریق پیامک با مشتریان در ارتباط باشید:
سوالات متداول
دستورالعمل استفاده از محصولات یا خدمات
نظرات فنی و سوالات دیگر این صرفه جویی در وقت و پول است.